[SKRIVA] Eskapix hårdsatsar

  • From: "ahrvid@xxxxxxxxxxxx" <ahrvid@xxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 21 Aug 2008 13:31:54 +0200 (CEST)

Tidskriften Eskapix hårdsatsar tydligen. Man meddelar att man f o m nu kommer
med fyra nummer per år, och den 29 november kommer man att ha en fest p åCafé
Edenboerg i Stockholm (OSA senast sista okt till eskapix@xxxxxxxxx).
  Samtidigt har man haft en skräcknovelltävling, som jag tror jag INTE kunnat
infa om (av den enkla anledningen att Eskapix inte sänt ut någon vidare mycket
info om den; man måste tydligen ha hängt på deras hemsida; så gör inte jag utan
jag *sprider* aktivt info om saker av detta slag!). Deadline var tydligen 1/8
och man har fått 76 bidrag, men i och med att novelltävlingsnumret av Eskapix
är uppskjutet till november kanske, kanske (inte?) finns chans att komma med
till tävlingen om man snor sig på (E-adress ovan). Vem vet?