[SKRIVA] En Liza för själen

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 27 Jan 2009 10:43:39 +0100

Några av mediadrevets intressantare inlägg i Liza Marklund-debatten:

http://www.sr.se/sida/Arkiv.aspx?programId=478&artikel=2568834&date=2009-01-01

http://sydsvenskan.se/kultur/article406479/Vad-for-slags-bok-ar-Gomda.html

http://www.expressen.se/kultur/skribenter/andersehnmark/1.1437902/prosaisk-kravmarknng

(Och den som känner igen dem, kan ju notera att jag snott tipsen från David
Nessles - författare, serietecknare, m m - blog, som annars finns på
davidnessle.wordpress.com. Den läser jag främst för att David alltid skriver
kul och om verkligt udda saker. Det gjorde han redan på VÄ-tiden, om någon
minns.)

ahrvid@xxxxxxxxxxx / ahrvid@xxxxxxxxxxxx / Gå med i SKRIVA - för författande,
sf, fantasy, kultur (skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj: subscribe) YXSKAFTBUD,
GE VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP!
Show them the way! Add maps and directions to your party invites.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/events.aspx-----