[SKRIVA] Dokumentär om havererad skräckfilm

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 9 Sep 2009 22:29:40 +0200

Jag hann tidigare se fragment av dokumentären, och vill nu tipsa om att den
23.00 ikväll går på repris på SVT2: "Filmen jag inte pratar om längre".
  Det handlar om en svensk IT-miljonär som fick för sig att spela in en
splatter/skräckfilm och fick se projektet gå i kras (alla inblandade var
amatörer, typ). Det existerar några minuter av det färdiga materialet, som man
får se snuttar av i dokumentären.
  Men när de påbörjade filmprojektet var de tydligen övertygande om att det
skulle bli en enorm världssuccé!

Drag n’ drop—Get easy photo sharing with Windows Live™ Photos.

http://www.microsoft.com/windows/windowslive/products/photos.aspx-----