[SKRIVA] Re: Diversekalendern - sommarspecial

  • From: Håkan Doghead Eklund <doghead@xxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 7 Aug 2013 09:22:00 +0200

24 augusti övergår/utvecklas webtidningen Populär Poesi till pappersformat. En
releasefestlighet äger rum i Tranås bibliotek där jag plus nio andra håller
korta föredrag om skriveri. Mitt handlar om glädje att illustrera andras
texter. Jag pysslar med sånt nämligen. Klickan 12 på dagen
Mvj tilläggande Håkan Eklund

Skickat från min iPhone

7 aug 2013 kl. 09:01 skrev "Ahrvid Engholm" <ahrvid@xxxxxxxxxxx>:

> Det har varit fortsatt sommarstiltje på eventfronten, men här i alla fall
> några saker ca två veckor framåt. Använd Google för att kolla och få fram mer
> info. Era evenenemangstips uppskattas!
>

> t o m 11 aug Medeltidsveckan, Visby
>
> 10-11 aug Kulturfestival Sörmland, Katrineholm
>
> 10-11 aug Ankcon, spelkongress, ankcon.se, Norrtälje
>
> 13-15 Aboagora, akademisk konferens, Åbo, med Bruce Sterling
>
> 15 aug Om litterära storbråk, Kulturhuset, Sthlm
>
> 18 aug Deadline för antologiprojekt, lupinaojala.se, 10-60K i längd
>
> 10-18 aug Sthlms kulturfestival (sista dagen är det stor bokdag på
> [...]
SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).