[SKRIVA] Re: Div nyhetsnotiser

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 27 Mar 2010 00:48:05 +0100

From: ulfb@xxxxxxxxxxxxxx
> För tydlighetens skull kan det vara värt att påpeka att adressen till
> SFV-festivalslokalen, Teater Replica, är Hantverkargatan 78, ej 79.
> Det vblir kortfilm mellan 13:15 och 20:30, därefter prisutdelning och
> ståuppkomik mm.
  Tack för det påpekandet!
  Jag har nämnt SFV-festivalen i minst ett par postningar, och den är värd att
gå på för den som är intresserad av kortfilm. Och jag brukar alltid omnämna
denna festival (samt skriva rapport efteråt) men det är inte så många som är
intresserade. Man bör kanske ha litet sittfläsk (för att orka att se många
timmars film) men kanske också intresse för litet udda film.
  Men det är värt besväret!
  www.filmkrets.se för den som vill veta mer!

Hotmail i mobilen!
http://new.windowslivemobile.msn.com/SE-SE/windows-live-hotmail/default.aspx-----