[SKRIVA] Re: Det går mer och mer åt helvete

  • From: Aleph <info@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 15 Feb 2015 14:53:17 +0100

---- On Sun, 15 Feb 2015 14:41:54 +0100 Ahrvid  wrote ----
>  Se inlägg 4:40 idag.

Helt fel, min käre Ahrvid. Se (ditt) inlägg 10.39 idag.

>  Vilka "ni"? Misstänker starkt att det inte är ett artighets-"ni".
> Jag kan omöjligen svara för andra utan talar för mig själv.

Nej, det är ju klart. Helt plötsligt är dina åsikter i frågan födda genom
partenogenesis (finns en mer begriplig synonym, men jag ids inte vara snäll
här) och du kväker inte alls i en högljudd kör, varje gång detta
yttrandefrihetstrams aktualiseras.

/ Rickard

IDÉ, VETENSKAP & SKÖNLITTERATUR
Timaios Press -- www.timaiospress.com
Aleph Bokförlag -- www.alephbok.com

-----
SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).