[SKRIVA] Re: De eller Dom?

  • From: Anton Klepke <antonklepke@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 24 Jan 2009 02:39:39 +0100

Jo, jag har ju inget som helst problem att skilja på när det ska vara De
eller Dem, men som sagt, skulle gärna se att Dem byttes ut mot Dom.. Men
men, i Word är det ju enkelt att ersätta ord, så om någon testläsare går i
taket får jag väl ändra i efterhand med några snabba knapptryckningar. :)

(Och jag som läste igenom hela mailet och just kollade så att inga
felstavningar skulle följa med då jag var säker på att jag skulle få äta upp
det, och så misslyckades jag ändå haha Arkebuserad, det ska jag komma ihåg.)