[SKRIVA] Re: Congratulations, john-Henri!!!

  • From: Ahrvid <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 23 Aug 2015 19:49:37 +0200

Rickard:>>Jag faller inte i den fällan, bäste Ahrvid. Eftersom 1) alla på
listan kan själva göra en enkel sökning i listarkivet på dessa diskussioner; 2)
eftersom du vet utmärkt väl vilka diskussioner på listan jag syftar på, och 3)
eftersom din hycklade ovetenskap bara har till avsikt att skapa ännu en
meningslös evighetsdiskussion där du hoppas att i alla fall _ge intryck av_ att
saker och ting inte är som de är.<< Det är tur att sommarens iofs sena
värmebölja kommit. Annars skulle du frysa om fötterna. Jag menar, du har ju
ingenting på dem.
(skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj: subscribe) och var med i
FANTASTIKNOVELLTÄVLINGEN 2015, info www.skriva.bravewriting.com / Om Ahrvids
novellsamling Mord på månen: http://zenzat.wordpress.com/bocker C Fuglesang:
"stor förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! /Nu som
ljudbok: http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id‘86081462 / Läs även AE
i nya E-antologin Mellan tid och rum
http://www.adlibris.com/se/e-bok/mellan-tid-och-rum---himmel-och-hav-9789187711435
/ YXSKAFTBUD, GE VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)

-----
SKRIVA - sf, fantasy och skräck * Äldsta svenska skrivarlistan