[SKRIVA] Re: Congratulations, john-Henri!!!

  • From: Aleph <info@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 23 Aug 2015 20:42:36 +0700

---- On Sun, 23 Aug 2015 20:15:17 +0700 Ahrvid wrote ----

Som vad då...?

Jag faller inte i den fällan, bäste Ahrvid. Eftersom 1) alla på listan kan
själva göra en enkel sökning i listarkivet på dessa diskussioner; 2) eftersom
du vet utmärkt väl vilka diskussioner på listan jag syftar på, och 3) eftersom
din hycklade ovetenskap bara har till avsikt att skapa ännu en meningslös
evighetsdiskussion där du hoppas att i alla fall _ge intryck av_ att saker och
ting inte är som de är.

/ Rickard

IDÉ, VETENSKAP & SKÖNLITTERATUR
Timaios Press -- www.timaiospress.com
Aleph Bokförlag -- www.alephbok.com

-----
SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck * �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).