[SKRIVA] Catahyas novelltavling

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 20 Jan 2009 11:03:13 -0500 (EST)

Jag erfar att Catahyas novelltavling (som jag skrivit om flera ggr) tydligen
fick in 65 bidrag. Det kan nog anses vara relativt bra, eftersom tavlingen var
ny.
  Resultat finns inte men torde dykas upp i Cathayas forum vad det lider (och
om jag blir informerad vidarebefordrar jag resultatet, naturligtvis).

--Ahrvid

...som oxo skickade in bidrag till Catahya (varav ett bra, det andra var litet
mysko och kanske inte passade Catahya).

--
Scheduled with Time Cave (http://www.timecave.com)

Subscribe for $12/year to eliminate these short "message tags" and the
2-message-per-day limit.  You can subscribe at the following URL:

        http://www.timecave.com/subscribe