[SKRIVA] Bokrean börjar på torsdag

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 22 Feb 2010 23:53:32 +0100

Jag brukar iofs känna det som jag alltid har bokrea, då jag går på antikvariat,
Myrorna och liknande (där böcker är långt billigare än t o m den billigaste
rean!), men det som är Årets BOkrea börjar i alla fall på torsdag.
  Ge gärna tips om bra böcker i rean!
  Jag har själv inte hunnit kolla kataloger o dyl. Och man kan undra om inte
all snö och kyla håller en del borta från bokbotaniserandet? Var förbi
SF-Bokhandeln i Stockholm som också kommer att ha rea (antagligen en del ur
ordinarie rea-sortiment, men också ur det egna sortimentet).