[SKRIVA] Re: Blogmaterial om skrivande

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 15 Jan 2009 13:05:08 +0100

From: olof.bjarnason@xxxxxxxxx
> Bloggar är hemsidor Ahrvid
  Du uppfattade inte den lätta ironin i det jag sade...?

> Och denna "mailinglista" beter sig mer
> som en blogg med ett antal läsare, än något annat.
  Eftersom du tycks gilla blogar får man väl uppfatta det som beröm.
  Nå, allvarligt talat är det tvärtom. Vissa blogar uppträder, särskilt om de
kör RSS, som mailinglistor.
  För egen del gör jag inget annat än jag alltid gjort: sprider nyheter.
Började med det i tryckt fanzineform redan 1978. Det finns inget skäl att sluta
med det bara för att det finns en mailinglista; det är tvärtom ett bra forum
för slikt.

More than messages–check out the rest of the Windows Live™.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/-----