[SKRIVA] Bilder från Åcon

  • From: "Ahrvid Engholm" <ahrvid@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 22 May 2007 01:49:53 +0200

På nedanstående länk finns bilder från nyligen avhållna Åcon:

http://eelwing.no-ip.org/Foto/Fandom.html

De är tagna av Jonas Wissting. (Och det kommer säkert att dyka upp fler bildserier. Efter varje sf-con brukar det dyka upp åtminstone halvdussinet bildarkiv, för alla har numera digitala kameror.) Jag finns bl a på bild nr 3 i den översta raden. Jag ser litet konfunderad ut (jag tror jag sitter och fixar med min MP3-spelare; damen till vänster är Therese Norén). En kul con. Se min rapport från Åcon. Det var faktiskt mycket trevliga rumsfester ("roomparties") varje natt, pågående till arla morgon. Åcon återupprättade här en gammal fin tradition bland sf-fans och deras kongresser.

ahrvid@xxxxxxxxxxxx/ahrvid@xxxxxxxxxxx/tel 073-68622[53+mercersdag]
Pangram för 29 sv bokstäver: Yxskaftbud, ge vår wczonmö iqhjälp!
Novelltävling, info http://www.skriva.bravewriting.com - gå med!
grundad 1997 * Info http://www.skriva.bravenet.com eller skriva- request@xxxxxxxxxxxxx för listkommandon (ex subject: subscribe).