[SKRIVA] Behöver hjälp att hitta svenska författare som skrivit om tidsresor

  • From: Anders Forsgren <forsgren.anders@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 4 Dec 2012 15:52:36 +0100

Hej!
Jag hoppas det är ok att  skicka en frågare vidare här i mailgruppen?
En kompis till mig ska skriva en c uppsats och tänkte  fokusera sig på
tidsresor.
Det ska handla om svenska författare och han kommer på "Huset Silverkronas
gåta" men sedan tar det stopp.
så jag hoppas att det är ok att  be om tips om andra svenska författare som
gett sig på ämnet tidsresor :-)