[SKRIVA] "Babel" söker publik

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 19 Aug 2013 08:26:15 +0200

På Drottninggatans bokdag plockade jag upp en infolapp om att SVT:s
litteraturprogram "Babel" söker publik. Första avsnittet av höstens säsong
sänds 1 sept, men spelas in 28 aug. Man kan anmäla sig som publik på "Babels"
hemsida.  Jag hittar inte exakt var man anmäler sig, men här är info om de två
första programmen:
http://www.svt.se/babel/se-program/tabla/
Det är 13 prog under säsongen, och alla inspelningar är 13.30 onsdagen innan, i
TV-huset,Oxenstiernsgatan 34, Sthlm. (Går man runt litet på hemsidan hittar man
nog också var man anmäler sig som publik.
www.skriva.bravewriting.com - delta i vår novelltävling! / Om Ahrvids
novellsamling Mord på månen: www.zenzat.se/zzfaktasi.html C Fuglesang: "stor
förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! Nu som
ljudbok: http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id=9186081462 / Läs även
AE i nya E-antologin Sista resan, http://www.welaforlag.se/ebok.htm#sistaresan
/ YXSKAFTBUD, GE VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)