[SKRIVA] Antologin Vildsints blog

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 17 Sep 2010 21:55:08 +0200

(Vet inte om jag tipsat om detta tidigare, och jag citerar ur en beskrivning på
skrivarsiten Kapitel1. Vildsint är en medverkarproducerad antologi, som uppstod
via diskussioner på just K1. Om jag inte tar fel talas det om en möjlig
Vildsint 2 också. --AE)

"Läs del ett av Skrivarkattens finfina metanovell: Morden i Alex Drift. Men
bilder, nytt omslag, och videoklipp från samma områden i Buckinghamshire.
Läs SVEKET. Det bästa jag har läst på länge. Ett blogginlägg på 20,500. En
dotter som skriver om sin mor. Bloggen hade haft över 70,000 besök igår. Antal
kommentarer är uppe i 1150."

http://blogg.passagen.se/vildsintthebook/ "

Ena sidan vinner säkert, andra förlorar - så rösta på PIRATPARTIET ISTÄLLET!
Arr arr!                                     -----