[SKRIVA] Re: Ang. gestaltning och referat i dialog

  • From: Roger Magnusson <s031720@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 15 Oct 2010 10:17:04 +0200

woops, jag can meddela alla som använder Gmail att tangentföljden; Tab följt
av mellanslag leder till att du skickar mailet. Så jag hoppas ni ursäktar,
men föregående mail var ju oavslutat. :)
Jag ville citera James Frey för att illustrera hur effektiv dialog kan se
ut:

Ur "Min vän Leonard"

Jag säger:
 Vi tänkte dra oss.