[SKRIVA] Re: Ang. Sam Albiensson

  • From: "Sam Albaniensson" <nitro2k01@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 12 Jul 2007 03:04:34 +0200

On 12/07/07, Sam Albaniensson <albaniensson@xxxxxxxx> wrote:
> Så här bra har jag inte mått på flera... dagar.

Det gläder mig, för det är också meningen, tro det eller ej.
Man kan kalla det humor, brist på allvar, lekfull syn på livet eller
något annat. (Jag kallar det humor) Vad man än kallar det kan jag
känna igen det på mils avstånd, till skillnad från vissa andra. (Då
talar jag inte om dig, så klart, utan om torrbollar som tar saker på
för stort allvar)

Men som du också säger, dags att sussa!

movh /Sam Albaniensson Falsum

-----BEGIN 2ROT13 MESSAGE-----
Low Bitrate Netlabel: <http://f-label.tojt.net/>
Blog:
<http://gameboygenius.8bitcollective.com/>
SKRIVA på Lysator. Ditt Ahrvid-fria alternativ:
Sätt på ett par flipflops, vippa på rumpan
och gör det här till en minnesvärd sommar!
-----END 2ROT13 MESSAGE-----