[SKRIVA] Ang: [SKRIVA] Re: Lovord för Theorins andra

  • From: "ahrvid@xxxxxxxxxxxx" <ahrvid@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 6 Sep 2008 16:19:32 +0200 (CEST)

Från: jonas.akerlind@xxxxxxxxxxxx
>Han skrev en otroligt bra novell i senaste Schakt - Mardrömmar i
>midvintertid, en barnförbjuden julsaga med titeln "Endast jag är vaken". Jag
>vet inte om Schakt har några ex kvar, och jag kom heller inte in på hemsidan
>www.schakt.nu (det är förmodligen tillfälligt).
  Jag har tyvärr inte läst någon av Johan Theorins två romaner än, men jag har
läst noveller av honom (i, typ, Minotauren eller Mitrania) som varit mycket
bra.
   Jag kommer inte heller in på Schakts hemsida. (Jag känner f ö även han som
är bakom Schakt, Kent någonting - efternamnet smiter från mitt minne just nu.
Han sitter till vardags hos Bibliotekstjänst, som har en viss utgivning av egna
böcker också, om jag inte misstar mig. Där utger man böcker som innehåller
mycket författarporträtt och boklistor, som kan fungera som tipsböcker för
biblioteksbesökare.)