[SKRIVA] Re: Ang Ahrvids falska identiteter (Var: Kort om 070707 07:70 (pm))

  • From: "Bruce Harris" <nitro2k01@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 9 Jul 2007 17:45:49 +0200

On 09/07/07, Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxxx> wrote:
Den 2007-07-09 12:10:00 skrev Bruce Harris <nitro2k01@xxxxxxxxx>:
> fokuserar du på något som egentligen irrelevant för att förskjuta
> fokus bort från sakfrågan...
   Vilken "sakfråga"?
Sakfrågan = Att du postar under namnen Göhran och Bihrgitta
Icke sakfråga = Diskussioner om vilken formatering jag använder för mina

Vad är det som får dig att tro att någon är
intresserad av dina teorier
Det är (tyvärr) inte bara teorier. Både jag och andra har bekräftat
att Göhrans avsöndar-IP-adress är identisk med din.

(utom du själv) och att du skulle ha rätt att
avkräva andra kommentarer om slika?
Listmedlemmarnas reaktioner för ett par månader sen när avslöjandet
kom. Och rent sanningssökande sp klart.

Särskilt inte som du hånar dessa andra
personer med att förvränga deras namn.
Jag är fullt övertygad om att jag har hånat precis en (1) fysisk
person, genom att förvränga de namn personen postar under.

Och snälla du, bryt inte mot netiketten genom att byta ämnesrad. Jag
bytte ämnesrad därför att jag också bytte ämne på diskussionen. Den
nuvarande diskussionen har ingenting med 070707 07:07 (pm) att göra
längre.

Love. /Bruce Harris

-----BEGIN 2ROT13 MESSAGE-----
Low Bitrate Netlabel: <http://f-label.tojt.net/>
Blog:
<http://gameboygenius.8bitcollective.com/>
SKRIVA på Lysator. Ditt Ahrvid-fria alternativ:
Sätt på ett par flipflops, vippa på rumpan
och gör det här till en minnesvärd sommar!
-----END 2ROT13 MESSAGE-----