[SKRIVA] Andromedadag hos Ralph, lördag

  • From: "ahrvid@xxxxxxxxxxxx" <ahrvid@xxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 11 Aug 2008 16:44:25 +0200 (CEST)

(Vidarebefordrar. AFS-dagarna brukar vara avspända och trevliga. Men jag lär
mig inte ta mig dit i år, i avsaknad av transportmöjlighet. --AE)

AFS-dag den 16 augusti, d.v.s. nu på Lördag 12 ? 16 !!!

En del kära medlemmar har velat veta datum redan på försommaren, en del vill
påminnas samma vecka. I år har vi härmed tillfredsställt båda önskemålen.

Man kan komma utan föranmälan, men vi uppskattar att veta lite i förväg hur
många som tänker kommer. Så de som inte föranmält sig, gör det gärna!

Om vädret så tillåter, ligger vi behagfullt i det gröna gräset, dricker kaffe
med tårta och lyssnar på god musik (det kan bli en del uruppföranden!).

Lotteri med skänkta fantastiska priser kommer sedvanligt att ske, likaså en
del extrapriser på CD och böcker. Men, framför allt, det är sommar och livet är
ljufligt!

Hjärtligt Välkomna!!!
Styrelsen och Ralph

--
Ralph Lundsten, Andromeda Music & Studio AB
Frankenburgs väg 1, SE-132 42 Saltsjö-Boo, Sweden