[SKRIVA] Ahrvid the Horseman

  • From: "ahrvid@xxxxxxxxxxxx" <ahrvid@xxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx, sverifandom@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 22 Sep 2008 16:56:44 +0200 (CEST)

Hm, jag trodde att jag var den ende (iaf som jag vet om) som stavar mitt namn
just så.
  Men när jag slögooglade på mig själv fann jag nedanstående:

http://blogg.wrangfalk.se/entry.php?w=towa&e_id=68

Utdrag:
"...fick de gå runt och titta på vårt hästbestånd. När det var dags för
lastning så ville inte Ahrvid vara med på noterna,  men sen kompisen Apollo
klivit in i transporten så gick han snällt in, undrar vad han tänkte när
kompisen gick ut igen? Ett sms kom strax efter 23.00 som talade om att hemresan
gått bra, nu väntar vi spänt på att få höra hur det går för lilla grabben med
sina nya kompisar!!
Lycka till med Ahrvid önskar vi Anna med familj!!"

Eh, någon har tydligen döpt sin häst till, ja, ni vet:

--Ahrvid

Ps. Inga hästskämt tack!