[SKRIVA] Re: Ahrvid om Flashback (var: Lexbase)

  • From: Rickard Berghorn <rickard.berghorn@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 2 Feb 2014 18:00:51 +0100

Den 2 februari 2014 15:59 skrev Ahrvid <ahrvid@xxxxxxxxxxx>:
> Rickard:  Men det är blott en beskrivning av hur Flashback tycks fungera.

Du förnekade helt enkelt att du skulle ha uttryckt uppskattning för
Flashback. Dessutom påstod du i den tidigare tråden att du knappt hade
något med Flashback att göra. Det skulle bli mycket roligare och bättre för
alla om du någon gång erkände att du målat in dig i ett hörn. Jag betvivlar
inte att du är ärlig och uppriktig om vad du verkligen tycker, men du har
inga som helst skrupler med att blåljuga och hyckla bara för att vinna en
diskussion. Jag antar att det beror på den övre medelklassmiljö som du
vuxit upp i, och som du har gemensam med de flesta andra science
fiction-fandomnördar (vilket också är en starkt bidragande orsak till den
häpnadsväckande mängden idiotdiskussioner som är så karaktäristisk för
denna sortens nördar).