[SKRIVA] Re: 2:a pris novelltävlingen: "Bortom Brahms"

  • From: Marita <marilin@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 12 Oct 2011 12:05:11 +0200

Det fanns inga kursiveringar i den text jag fick, men det var inga som
helst problem att förstå.
En mycket välskriven text, man känner igen mycket och det gör den ännu
mer skrämmande... Slutet var något oväntat, jag trodde att apparaten
skulle göra henne galen så att hon själv dödade sitt barn och att det
var de bilderna hon såg i den ...
Tack för läsningen, både njutningsfullt och ångestframkallande!

On Wed, 12 Oct 2011 09:44:44 +0200, Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
wrote:
> Caroline J:
> Men det kanske bara försvann hos dig, i din mailläsare? Jag lovar och
> svär att när jag postade såg texten OK ut, i "avsändarläge" (dvs såsom
> jag såg texten innan avsändande). Men sedan kan olika mottagare ha
> olika inställningar i sina mailläsarprogram.
> Vad jag gjorde var alltså att avsiktligt posta texten med
> inställningen RTF (Rich Text Format) som tillåter t ex kursivt (och
> för mig såg det OK ut). För mig är alltså "mailläsaren" programvaran
> hos Hotmail som har tre inställningar för text (RTF, HTML-redigering
> [...]

SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).