[SKRIVA] Re: 1 april-rapport

  • From: pia lindestrand <pialindestrand@xxxxxxxxxxx>
  • To: skriva lista <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 1 Apr 2012 18:00:00 +0000

> --Ahrvid
>
> Ps. Och själv skrattade så jag nästan grät åt skämtet "Earth Hour"...

Jordtimmen är minsann inget skämt. Det är ett SKÄMS! Skäms alla som slösar med
elektricitet i onödan. Skäms, skäms!!!! som kvinna värnar jag så klart om moder
natur och alla små djur och sånt som alla elaka män bara vill döda:(Igår glömde
jag jordtimmen !!!! Men jag lyckades LÅTA BLI att köra på en hare som satt mitt
på gatan och glodde och vägrade hoppa undan.Med någon större snabbhet. En
långsam räddhare det var det.