[simbian-info] Re: Dva pitanja za vlasnike N73

  • From: Hrvoje Katic <hrvojekatic@xxxxxxxxx>
  • To: simbian-info@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 25 Mar 2008 17:52:16 +0100

To mozda jesu neke jace mane tog aparata, ali meni to osobno ne smeta, to je stvar ukusa, istina da se i ja ponekad bojim da ce mi iskliznut, ali zato volim ovaj telefon jer zadovoljava sve moje potrebe a nije tolko glomazan, pre sirok i pre dugacak kao neki Symbian mobiteli. P.S. Primijetio sam da Talks na N73 reagira dosta brze kod otvaranja aplikacija nego Mobile Speak. Mobile Speaku treba nekoliko sekundi da proprica nakon otvaranja neke aplikacije na N73 recimo aplikaciju od memorijske kartice.

_ Rajko _ wrote:
2 gigabajta. Ja sem foto aparata uopste nisam zadovoljan sa tim telefonom. ima spor procesor dugo se odazivaju aplikacije a poklopac na fotoaparatu se brzo rasklima i prilikom video snimanja pa i slikanja moras dobro paziti da ga nedotices je avtomatski iskljucuje i ukljucuje kameru na inajmanji pokret bukvalno i kad vetar duva. Uz sve to da napomenem da za celo vreme nije mi nijedan put nije ispao pa neznam sta bi bio razlog da se tako olabavi. sem toga jako je ljigav sklon ispadanju pa sam odmah uz njega kupio mali koznu vrpicu koju uvek prvo omotam oko ruke da nebi dosao u situaciju da mi isklizne. o ovom poslednjeg narocito moras voditi racuna ako ga vadis iz dzepa da ti neisklizne.

                                                            _ Rajko _