[simbian-info] Re: Dva pitanja za vlasnike N73

  • From: Hrvoje Katic <hrvojekatic@xxxxxxxxx>
  • To: simbian-info@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 25 Mar 2008 17:48:58 +0100

Dok sam ja u hrvatskom ovlastenom Nokia ducanu htio kupit N73, rekli su mi da mi je ova standard bez memorijske kartice, pa sam zato morao uzeti Music Edition jer je u njemu bila memorijska kartica od 2 gb.

MelodyMaker wrote:

                 Dobar dan Svima,

   Potrebna mi je informacija od vlasnika: N73, ali hitno, jer bi trebalo da zavrsim posao danas. Kolika se memorijska kartica isporucuje sa Standardnom verzijom, ne Music Edition, i Da li su zadovoljni tom igrackom? Puno Hvala na Brzim odgovorima;
               Mike