[simbian-info] Re: Dva pitanja za vlasnike N73

  • From: _ Rajko _ <r.tomic@xxxxxxxxx>
  • To: <simbian-info@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 2 Dec 2007 17:17:18 +0100

2 gigabajta. Ja sem foto aparata uopste nisam zadovoljan sa tim telefonom. ima
spor procesor dugo se odazivaju aplikacije a poklopac na fotoaparatu se brzo
rasklima i prilikom video snimanja pa i slikanja moras dobro paziti da ga
nedotices je avtomatski iskljucuje i ukljucuje kameru na inajmanji pokret
bukvalno i kad vetar duva. Uz sve to da napomenem da za celo vreme nije mi
nijedan put nije ispao pa neznam sta bi bio razlog da se tako olabavi. sem toga
jako je ljigav sklon ispadanju pa sam odmah uz njega kupio mali koznu vrpicu
koju uvek prvo omotam oko ruke da nebi dosao u situaciju da mi isklizne. o ovom
poslednjeg narocito moras voditi racuna ako ga vadis iz dzepa da ti neisklizne.

                                                            _ Rajko _