[sah] specificatii proiect

  • From: Oana Goge <valkyria.of.valhalla@xxxxxxxxx>
  • To: sah@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 17 Mar 2009 10:39:40 +0200

Nu stiu daca ati observat ca au postat pe site specificatiile pt server n
stuff...

Astia sunt cretini. Cred ca un server mai stupid era imposibil de facut...

Pe scurt, e blabla legat de protocol in mare. Asta il vom implementa in
saptamanile finale.

Singura problema de care trebuie sa tinem cont acum: sa adaugam in clasa
Mutare si atribute de genul un boolean "captureaza", "sah", "sah-mat".
"promoveaza", sa le avem si sa putem trimite serverului cand om implementa
asta tot ce trebuie.