[rd_jsfsquad] Re: Vraag ExtVal BypassValidationController

  • From: Rudy De Busscher <rdebusscher@xxxxxxxxx>
  • To: rd_jsfsquad@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 30 Apr 2010 13:59:52 +0200

Steve,

In principe mag je niets onder de naam RealDolmen naar buiten brengen mits
goedkeuring van je chef. De plaats waar het staat heeft weinig belang
(googlecode, sourceforge, ..)  Als je het lokaal incheckt (JPP) moet het
natuurlijk wel onder de naam van realDolmen en mag er niets 'persoonlijk'
gecommit worden.

Jij hebt de code gemaakt dus zou ik het onder uw naam zetten.  Daarom dat ik
die dingen nu onder be.rubus de buitenwereld instuur.

Verder maak je verwijzing in de POM naar jpp.realdolmen.com.  Maar daar kan
extern niemand niet aan.  Dit heeft dus geen zin.  plaats de JBoss
repository daar.

Het best is ook dat je de scope van de dependencies aangeeft (goede scope is
provided) .  Nu staat er niets wat betekent dat, bij gebruik je framework
minstens de versies van de dependencies krijgt.  Ook al specifieer je in de
POM van het project Hibernate 3.2, door jouw POM als dependency aan te
geven, wordt dit automatisch 3.5...  Dit is wat andere developers niet graag
hebben.

Heb ondertussen de code lokaal staan. Probeer tegen na het weekend je
feedback te bezorgen.

groeten
Rudy.