[rd_jsfsquad] Re: Vraag E-form aanvragen print opdracht

  • From: Tim Torbeyns <tim.torbeyns@xxxxxxxxx>
  • To: rd_jsfsquad@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 22 Mar 2010 19:14:21 +0100

bij chrome en firefox heb ik ook altijd problemen gehad

ie6 geeft geen problemen, zowel bij rd als thuis
maar denk dat je die aanvraag alleen maar kan doen als je binnen het rd
netwerk zit
je moet die file namelijk gaan zetten op ne share -->
\\husfp002\temp<file://husfp002/temp>
<file://husfp002/temp>of als je een vpn connectie zou hebben ;)

groetjes,
Tim