[rd_jsfsquad] Vraag E-form aanvragen print opdracht

  • From: Steve Schols <steve.schols@xxxxxxxxx>
  • To: rd_jsfsquad <rd_jsfsquad@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 22 Mar 2010 19:01:06 +0100

Hallo,

Iemand een idee hoe en waar ik precies een print opdracht kan aanvragen bij
RD?

Ik heb al geprobeerd via de E-form "Aanvraag kopies printopdracht", maar bij
de klant krijg ik de foutmelding dat er geen cookies beschikbaar zijn (en we
kunnen niets instellen op onze client).
Via Firefox bij de klant, zowel als thuis, krijg ik enkel een menu bovenaan
met overzicht, administratie, adresboek en dergelijke, en een "verzenden"
knop. Maar geen mogelijkheid een file te selecteren of iets in te tikken of
dergelijke.
Via Intenet Explorer thuis, zowel als op mijn RealDolmen laptop, krijg ik de
E-forms niet open. Bij het klikken op de E-Forms vanuit de portal krijg ik
een inner frame met "Page not Found".

Vorige week was er iemand bij de Squad - sorry ik ben slecht in namen - die
zo'n print opdracht had gedaan voor een nodige e-book.

Ik zou graag EJB3 in Action en Java ServerFaces in Action laten afdrukken
bij de repro, maar slaag daar dus niet in :-S

Alvast bedankt voor de info.

Groetjes,

Steve Schols