[rd_jsfsquad] Re: Opstarten mailing list JSF Squad

  • From: Steve Schols <steve.schols@xxxxxxxxx>
  • To: rd_jsfsquad@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 26 Jan 2010 11:33:23 +0100

Hallo,

Ik probeer vandaag (en misschien ook morgen) de laatste hand te leggen aan
een kleine CRUD applicatie welke een aantal Tomahawk components en de
werking erachter demonstreert en algemene validatie doet via de ExtVal API.
Er zou ook al wat algemenere navigatie in moeten zitten, maar ik denk niet
dat ik alles nog op punt krijg.
Ook heb ik daar gespeeld met Maven om vrij eenvoudig dezelfde applicatie te
kunnen deployen en runnen op een Servlet 2.4 of Servlet 2.5 container (met
zijn specifieke vereisten aan JSF versie en dependencies).

Het is mijn eerste gebruik van JSF en er zullen wel nog een aantal issues
inzitten die voor verbetering vatbaar zijn of niet gebruikelijk in JSF -->
te bespreken tijdens de Q&A.

Groetjes, en tot donderdag.

Steve