[radio-dani] Najava

  • From: Danijela Popović <vlajna95@xxxxxxxxx>
  • To: Radio Dani <radio-dani@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 17 Sep 2015 09:26:20 +0200

Dragi i poštovani članovi liste,
Imam čast i veliko zadovoljstvo da najavim da će uskoro biti dostupna
emisija o još jednom velikanu, koji bi, da je živ, danas napunio 67
godina.
Reč je o Kemalu Montenu, našem malom - i zauvek najvećem - Kemici...
U emisiji će takođe biti par reči o Đuzi Stojiljkoviću, jer je danas
tačno tri meseca otkako je preminuo.
Žao mi je što danas ne mogu da emitujem uživo, jer je ovo za mene
posebno značajan dan, ali okolnosti su takve. Ovde ću poslati
obaveštenje kada emisija bude postavljena i spremna za
slušanje/preuzimanje.

Do tada, veliki pozdrav!
DJ Dani ;)