[quakelan] SV: [quakelan] Re: [quakelan] RE: [quakelan] SV: [quakelan] Re: [quakelan] SV: [quakelan] Så går det løs!

  • From: "Thomas Sadi" <ts@xxxxxxxxxxx>
  • To: <quakelan@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 4 Feb 2010 11:02:28 +0100

LOL, MAC = FMQ inden KL. 18???

Odds?? Bets???

Det fedeste er at der er kommet Windows 7 drivers til min syge lenovo OG DET
betyder jeg skipper stationær hvis test af qw i aften spiller nogenlunde,
hvilket det ser ud til.

Så der er sygt gode chancer for at jeg sidder og vræler omkring kl. 12:30 fordi
min busk-spand har lavet en system_core_failure_unplug_ASAP-error inden den
første strippe pizza'er er ankommet!!! YES!!

Fes!!

From: ulrik@xxxxxxxxxxxx
To: quakelan@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [quakelan] SV: [quakelan] Re: [quakelan] SV: [quakelan] Så går det løs!