[quakelan] Re: SV: Re: SV: Re: SV: Re: SV: SV: snart gib-dag igen????

  • From: Lars-Henrik Bjørnbak <bjornbak@xxxxxxx>
  • To: QW LAN <quakelan@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 11 May 2011 13:38:13 +0200

Hallo er der nogen i den anden ende?

From: ts@xxxxxxxxxxx
Date: Thu, 28 Apr 2011 21:19:35 +0200
Subject: [quakelan] SV: Re: SV: Re: SV: Re: SV: SV: snart gib-dag igen????
To: quakelan@xxxxxxxxxxxxx

Yes sir – ”find fem fejl” i din kalender heks og skriv Quake i dem alle J

Nu skal jeg altså lige ha et par runder mw2 og lift rift

Venlig hilsen / Kind regards,

Thomas Sadi
System Konsulent

From: ts@xxxxxxxxxxx
Date: Sat, 23 Apr 2011 14:58:54 +0200
Subject: [quakelan] SV: Re: SV: Re: SV: SV: snart gib-dag igen???
To: quakelan@xxxxxxxxxxxxx

Ja jeg viger jo ikke fra Pc’en når det handler om FPS så jeg håber bare på de
ikke ødelægger PC styringen i deres stræben efter at komme ud til Xbox og ps3.
Det ville være en skandale.

It’s too early to talk BF3 specifics. But it’s never too early for me to
acknowledge that PC players have a fear that BF3 will be “consolized.” PC
gaming is alive and well, BFBC2 has proven that and no one at DICE or EA can
argue with the numbers. Battlefield 3 needs an extra bit of special attention
on the PC. I intend to give it that attention, tradition and our community
demand it.
Alan Kertz, EA DICE

Venlig hilsen / Kind regards,

Thomas Sadi