[quakelan] Re: SV: Re: SV: Re: SV: Re: SV: Re: RE: Re: SV: Re: RE: SV: Re: SV: [quake

  • From: Gorm Eriksen <ger@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: "quakelan@xxxxxxxxxxxxx" <quakelan@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 4 Feb 2010 20:57:53 +0100

Kommer Lavasims ikke?

Og min knægt kommer og gamer COD MW2 på xbox :)
Han kan ikke rigtigt se pointen i Quake, man kan jo slet ikke se noget - er sgu
for old-school.

De er imponeret over at vi har været blandt de bedste, kan jeg godt forstå når
han joiner Xbox live ligger han nr. 4.600.798 i score rank i COD MW2 spillet -
der er en del flere at være bedre end i dag ;) - der kan man snakke om SYG hvis
man ligger i top 10.

Desc.

Date: Thu, 4 Feb 2010 20:41:10 +0100
Re: SV: [quake
From: styrer@xxxxxxxxx
To: quakelan@xxxxxxxxxxxxx
Garf
FinnSKE
Bigfoot
Heksen
Descenman
Whimp
Crazymac
Insane
Smurf
Enforcer
Festher

Har jeg glemt nogen?
Den 4. feb. 2010 19.49 skrev Lars-Henrik Bjørnbak
<bjornbak@xxxxxxx<mailto:bjornbak@xxxxxxx>>:
Jamen, hvor mange bliver vi?

________________________________
Date: Thu, 4 Feb 2010 19:25:45 +0100
Re: SV: [quake
From: peru78@xxxxxxxxx<mailto:peru78@xxxxxxxxx>
To: quakelan@xxxxxxxxxxxxx<mailto:quakelan@xxxxxxxxxxxxx>

Okey bulldog?
Den 4. feb. 2010 17.40 skrev Michael Kamp Jensen
<styrer@xxxxxxxxx<mailto:styrer@xxxxxxxxx>>:
Okay bulldog? :P
Det er bare fes, der har sendt i RTF format.

       From: ulrik@xxxxxxxxxxxx<mailto:ulrik@xxxxxxxxxxxx>
       To: quakelan@xxxxxxxxxxxxx<mailto:quakelan@xxxxxxxxxxxxx>
       Subject: [quakelan] SV: [quakelan] Re: [quakelan] SV: [quakelan] Så går
det løs!