[quakelan] SV: Re: SV: Re: Arangutang! Nu med datoer

  • From: "Thomas Sadi" <ts@xxxxxxxxxxx>
  • To: <quakelan@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 9 Feb 2010 13:29:52 +0100

Jeg er klar på hvad som helst hvor jeg bare ikke skal "spille" 1on1 med en der
vælge at vil lege gemmeleg i 7 min. i stedet? J

P.S. Whining, rage quit og undskyldninger må ALDRIG blive en mangel vare i
garfs quake-cave!!!

Date: Tue, 9 Feb 2010 13:10:49 +0100

Subject: [quakelan] Re: SV: Re: Arangutang! Nu med datoer

From: styrer@xxxxxxxxx
To: quakelan@xxxxxxxxxxxxx

Det er vel bare samme hold i den 2on2 konkurrence som sidst, de fungerede jo
fint ... selvom jeg bitchede på Smurf ;)

Så må det bare være en lidt længere konkurrence, så man ikke bare ryger ud
efter første kamp .. så alle spiller mod alle og dem med flest point så slutter
i en finale.

Garf, det er fandme ARRANGEMENT og ENGAGEMENT at du vil blive ved med at hoste!
:)

GG

KNIWS

2010/2/9 Lars-Henrik Bjørnbak <bjornbak@xxxxxxx>

Så må Fes og jeg liiiiige spille den DM2 "om", så vi starte på en frisk :)

Og så må vi også stemme om vi skal have en 1on1 igen? Var jo et perfekt oplæg
til 2on2 comboen!

/Whimp