[pyblind] Re: [pyblind] Re: [pyblind] Pozdrav z jiného účtu a prosba o radu

  • From: "Jarek Krcmar" <krcmar1@xxxxxxxx>
  • To: <pyblind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 8 Jun 2009 13:00:45 +0200

Ahoj Pavle,

mám Python25 a k němu WX Python28.9.1 a to mi přijde mnohem lepší než
Python26 a WX Python28.10.1. Důvod je ten, že WX Python28.9.1 mabízí při
instalaci Manifest files for XP, nebo jak se to jmenuje.

Mohl bys mi prosím poradit, co mám vlastně dělat?

Jde mi o to, že nevím, o jaké funkce jde. Ale tuším, že jde o ty funkce, které tomu programu určím. Je to tak, nebo se mýlím? - A jak načtu to okno?

Za radu ti moc děkuji.

Jarek

----- Original Message ----- From: "Pavel Vlček" <vlcekp1@xxxxxxxxx>