[pyblind] Re: dotaz, jak na klavesove

  • From: Pavel Vlček <vlcekp1@xxxxxxxxx>
  • To: pyblind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 08 Mar 2009 15:18:19 +0100

Hele, proč mi to selže?
# -- coding: UTF-8 --

import sys
odpoved = raw_input("Ahoj. Tahle hra je pro odvážné. Opravdu. Nechceš to
raději hned vzdát?")
if odpoved in ("n", "N"):
                        print "Máš štěstí. Jinak bys měl nula korunek."
                        start()
else:
        print "No teda, ha ha ha. To jsem nečekal."
        sys.exit

def start():
 print "Tak čau, to byl vtip."
 sys.exit
Prý chyba že start modul s tímto názvem start neexistuje, ale to přece
není modul.
Nepomůže ani udělat def start(evt):