[pskmail] Re: jpskmail 0.3.7 pre test installers

  • From: Frédéric bouchet <bouchet.frederic@xxxxxxxxx>
  • To: pskmail@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 10 Aug 2009 18:21:26 +0200

Hello,

results of testing with windows vista:

Installation Ok
after the following error messages to launch jpskmail

Would you error messages jpskmail?

Good continuation for the development and good courrage for more ...

Frederic F4EED (Ex F0EED)

2009/8/10 Per Crusefalk <per@xxxxxxxxxxxx>

> Hi all,
>
> I am preparing a multi platform installer for the new version. I have
> test installers available on this page:
> http://www.crusefalk.se/jpskmailinstall/
>
> These are HIGHLY experimental installers, I would very much appreciate
> test reports from installs of these. This is not the final version
> 0.3.7, its just a snapshot from development.
>
> 73 de Per, sm0rwo

Frédéric BOUCHET
http://f4eed.free.fr
http://www.gesadra.fr
http://www.f5kry.org
http://www.adrasec42.org
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  Ce message et toutes les pièces jointes sont confidentiels
et établis a l'intention exclusive de ses destinataires. Toute utilisation
ou diffusion
non autorisée est interdite. Tout message électronique est susceptible
d'altération.
Je décline toute responsabilité au titre de ce message
s'il a été altéré, déformé ou falsifié.

Si vous n'êtes pas le destinataire final de ce message, merci de le détruire
immédiatement
et de m'en avertir .