PROMOzine: PROMOzine 1.4

  • From: PROMOzine <redactie@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "promozine@xxxxxxxxxxxxx" <promozine@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 21 Jul 2002 18:16:04 +0200

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
++---          PROMOzine         ---++
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
++ Webstek: http://www.promozine.tk ++
++ E-mail: redactie@xxxxxxxxxxxxxxx ++
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
PROMOzine Juli 2002
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+ PROMOzine - 4e editie van de eerste jaargang +
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Hallo beste leden

Het is alweer een hele tijd geleden dat er een editie vanop de redactie
vertrok naar het WWW. Reden genoeg om een vakantie editie in elkaar te
steken.

Waarom heeft deze editie zolang op zich laten wachten, denk je waarschijnlijk?
Wel het antwoord kan cliché klinken maar ik had het redelijk druk de laatste
tijd (school en server crach). Die server crach heeft ervoor gezorgd dat
ik de hele back up opnieuw mocht op punt zetten.  Daar mijn list software
ook in de klappen deelde en niet meer wilde werken moest ik op zoek naar
een andere oplossing. Die heb ik dan ook gevonden. Bij FreeLists
( //www.freelists.org ) Het is een gratis mailinglist provider, die
geen reclame meezend met alles wat op zijn netwerk komt en gaat. Het bestaat
al lang maar de vraag die ik mij altijd stel bij (alle) gratis dingen: Hoelang
nog? Zolang het werkt zijn we content :-)

Verder wil ik nog kwijt dat ik het PROMOzine(-team) wil uitbereiden. Ik
zoek mensen die wat kunnen schrijven (artikels, columns, e.d.). Indien je
wel interesse hebt dan kun je altijd mailen naar redactie@xxxxxxxxxxxxxxx

Dit kan je in deze editie lezen:

1. Sites uitgezocht voor jullie door ons

2. Lezersites

1. Sites uitgezocht voor jullie door ons
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Op smssite.tk vind je alles over SMS.
SMS, RDS, funny SMS, en nog veel meer...
http://www.smssite.tk

Jandeinternetman.be is een Nederlandstalige
startpagina boordevol handige en nuttige links.
Hij is iedere weekdag  te beluisteren op C-Dance,
hij stel iedere dag 3 nieuwe links voor.
http://www.jandeinternetman.be/

C-dance is een Belgisch dance radiostation. Je kan
er luisteren naar de radiostream, chatten, de
dagelijkse poll invullen, nieuws bekijken,...
http://www.c-dance.be/

Juli en augustus zijn traditioneel vakantiemaanden
dus is het hoog tijd voor wat vakantie verhalen.
http://www.reisverhalen.net/
http://home.planet.nl/~hboelens/vakantie/vakantie.htm

2. Lezersites
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

STARTPAGINA WWW PUNT ZIEKENVERZORGENDE PUNT EN NL
Site gemaakt voor (zieken) verzorgenden door
(zieken)verzorgenden
http://www.ziekenverzorgende.nl

CATS OF THE MAINSTREET
Bezoek onze site en ontdek onze grootste knuffels in
huis!!!!!!!!
http://users.skynet.be/catsofthemainstreet/index.html

BASISSCHOOL HEILIG GRAF APOSTOLIEKENSTRAAT
Wij zijn een Turnhoutse basisschool. Onze site geeft
informatie over alle facetten van de school : nieuws,
agenda, info, contact, klassen, ...
http://users.pandora.be/HeiligGrafApo

DE OFFICIELE SITE VAN ACORWV
acorwv is een vereniging die ijvert voor een
onafhankelijke republiek van West-Vlaanderen.
http://www.geocities.com/acorwv

EASYWEB
Alternatieve startpagina. Promotie van goede
freeware, gratis cursussen. Spelletjes als
multiplayer risk, klaverjassen en dammen.
De nuttigste links enzovoort.
http://home01.wxs.nl/~easyweb

DEUGDDOENDE LINKS VOOR ONDEUGENDE VROUWEN
Hét VrouwenStartportaal van nu! Nu eindelijk met één
klik dat vinden waarnaar je al lang op zoek was.
Handige, interessante en nuttige sites, ... verzameld
op één pagina.
http://www.lnqs.com/spie

TIPPIES MAGAZINE
Een magazine voor surfers en webmaster. Met van alles wat
voor de surfer zoals nieuws, linkpagina, funny cartoon,
online shopping, gsm-logo's en beltonen.
http://www.tippies.nu

3DEE VIRTUAL REALITY
Driedimensionale omgeving waarin bezoekers kunnen rondlopen,
chatten ed.
http://www.3dee.nl

GIFKIKKERS, EEN FANTASTISCHE HOBBY...
Pijlgifkikkers behoren de laatste jaren tot een van de meest
populaire terrariumdieren. De variëteit in kleur, vorm, grote,
gedrag, geluid en voortplanting maakt deze hobby levendig en
boeiend.
http://www.gifkikkers.nl

GEDICHTENBANK
Gedichtenbank is een leuke site met gedichten, kindergedichten,
spreuken en hartskreten, levensvragen en andere wijsheden.
http://uk.geocities.com/gedichtenbank/index.html

Bedankt voor het lezen van PROMOzine en tot de volgende PROMOzine.
redactie@xxxxxxxxxxxxxxx

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Area32(http://www.area32.be/)
Het is toegestaan deze nieuwsbrief door te zenden naar familie, vrienden en
kennissen. (niet spammen)
Ben je nog geen lid?
Schrijf je nu in.  Meer info over het PROMOzine op http://www.promozine.tk/ .
Je ontvangt deze mail omdat je lid bent van het e-zine PROMOzine.
Als jouw emailadres ongwenst in de nieuwsbrieflijst staat of je wil je
uitschrijven, surf naar http://www.promozine.tk/ .