[powerofmagic] Re: Jeszcze raz POM.

  • From: Mojes on Moc <mojes@xxxxxxxxxx>
  • To: powerofmagic@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 15 Jul 2003 00:44:36 +0200

No to tym razem na liste.
Ciesze sie jednak ze w forum tez sie rozne zeczy pojawiaja.
Nawet nie wiecie jak sie z tego ciesze.
No moze Mitos wie ;P

DP> Przed chwila obejrzalem dokument ze stylami itd w CVSie (wyslany przez
DP> reqca) i jestem pod wrazeniem.
DP> Zgaduje ze to jakis docbook ale mam pytanie czy wklepales te wszystkie
DP> style czy to jakies domyslne ?
Przyznam sie ze tylko przejrzalem i musze przyznac ze jest to nieco
zamotane, ale po jakims czasie zaczynam kapowac.

DP> Czasem tez instaluje oprogramowanie na XP'ka (bo Win 98 wyrznalem ze
DP> wszystkimi programami) -- np. ostatnio zainstalowalem Visual Studio
DP> (tak dla kompatybilnosci z projektem Mojesa to specjalnie ver 6 !).
Obawiam sie mitos ze zaczynam bardziej otwartego oprogramowania
urzywac. Zaciagnolem MinGW i mam gcc, choc jesli mial bys czas to
zainstalowac i sprawdzic czy dziala kompilowanie inicjalizacji SDL.
Wrzucam to na cvs. Mam problwem z kompilacja test02.cpp i test03.c
w windzie. O linuchu na razie milcze bo nie mialem czasu
skonfigurowac.

A teraz jeszcze troche o sobie :)

No wiec caczolem zbierac narzedzia i wyglada na to ze to co w linuchu
mozna naisac pod winda i calkiem smiesznie jest.
Coprawda jeszcze nie wszystko chodzi, ale jak zainsalowalem MinGW i
libSDL dla windy to prawie dziala.

DP> Jak chcecie to moge sie zajac czyms innym np. projektowac
DP> reguly gry albo zaczac wklepywac drzewko nauk (czarow) (bylo tego ponad
DP> 200 a teraz moze cos dodamy/inaczej podzielimy) albo wszystkie
DP> jednostki (tego bylo naprawde sporo) i heroesow w jakichs plikach XML (o
DP> +/- ustalonym przez nas wczesniej formacie).

Mialbym propozycje Mitos abys zaja sie tym co powyzej. Napewno bedzie
to strasdznie potrzebne. Potrzebne bedzie przygotowanie takiej
srtukturki, ktora by w prosty sposob pozwalala nam zarzadzac POMopedia
i jednostkami. W koncu opisy beda raczej jednoznaczne dla klienta i
servera.
Druga rzefcz ktora trzeba zrobic to specyfikacja niezbednych
komunikatow.
Postaram sie moze umiescic propozycje na forum.

Obawiam sie jedynie ze prace nad klientem 3D rozpoczna sie dopiero za
tydzien. Za 4 godziny sie zrywam nad morze. Po powrocie bede patrzyl
coscie wykombinowali.

PS. Wrzucam do CVS jeszcze jeden modul pom3D bedzie nieco
przejrzysciej :)

--
Pozdrawiam,
 Mojes                            mailto:mojes@xxxxxxxxxx