[piratbio] Re: Noter kring Piratbio

  • From: jesnil <jesnil@xxxxxxxxx>
  • To: piratbio@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 23 Oct 2006 15:58:21 +0200

Ja absolut. Vi skall sprida VM's tematik och aktivitet. Men utan att göra
det till en ständig röd fana som släpar efter oss. Så länge vi håller den
kommunikationen precis som den vi för runt piratbion (communism by action,
not by the name) så tror jag att det är skitbra.

Den andra punkten är rätt trevlig tycker jag. Att vara en resurs som man kan
lita på. Vill man ha fet film och popcorn, who you gonna call?!

/jesper

On 10/23/06, Alex Berthelsen <lakrisgubben@xxxxxxxxx> wrote:

det är grymt jeppa, skulle vilja föreslå tre små punkter kanske..

5. Piratbion ska sprida myten om vår makt!
Genom att profilera piratbion som en del av vår makt med exempelvis
reklamfilmer för våra kampanjer innan, vår makt-loggan på våra grejer osv.
så kan vi både stärka vår makt(tm) och skapa intresse för våra andra
projekt.

6. Piratbion ska ersätta nycirkus!
Aldrig mer jonglörer och jycklare på våra aktiviteter, istället ringer man
piratbion!

7. Gratis popcorn!

Den 2006-10-19 skrev Samira Ariadad <samira_ariadad@xxxxxxxxxxx>:

> Tycker du utformade det ganska lätt och bra Jeppa. Jag har inga direkta
> ändringsförslag just nu men återkommer om det dyker upp något. Well
> done.

> Hur blir vädret till helgen? http://www.msn.se/weather/

-- Planka.nu - Känslan av att glida genom staden utan att medverka till ett omedelbart realiserande och reproducerande av kapital.