[piratbio] Re: Festen! Now or never!

  • From: "Samira Ariadad" <samira_ariadad@xxxxxxxxxxx>
  • To: piratbio@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 01 Nov 2006 19:45:33 +0000

Jag kan också stå i baren/köket mellan 18-00 eller vad det var. Förutsatt att jag får ett par raster med.

Om vi absolut inte får tag på bil vet jag en som lär ställa upp om jag ber honom. Jag måste bara kolla så att han inte har planer men jag tror att det är lugnt.

From: "Alex Berthelsen" <lakrisgubben@xxxxxxxxx>
To: piratbio@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [piratbio] Re: Festen! Now or never!
Date: Wed, 1 Nov 2006 19:09:39 +0100

jag kan köra i baren då det behövs, tycker det är rätt trevligt så de
gör inget om det blir typ hela kvällen. Hjälper såklart till med
städningen oxå.

hoppas att alla har börjat tjata på sina vänner att de ska komma så
att vi får in lite cash ;)

2006/11/1, Daniel <frejdaniel@xxxxxxxxx>:
Tillägg!
Ring mig om ni kan hjälpa till!
073-780 78 29

/Daniel

--
Planka.nu - Känslan av att glida genom staden utan att medverka till
ett omedelbart realiserande och reproducerande av kapital.

Satsa på kärleken i höst! http://match.se.msn.com