[periodiko] Re: [periodiko] Re: [periodiko] Πρώτη επαφή

  • From: Αλέξαρχος Ο Μέγας <jimbananas89@xxxxxxxxx>
  • To: periodiko@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 10 Dec 2015 20:05:31 +0200

Λοιπόν παιδιά μου είπαμε τελικά να οριστεί για αύριο Παραρακευή 11 του
μηνού η συνάντηση 5 νταν στον Λοξία (εκεί που είχαμε συναντηθεί και την
άλλη φορά)
Οι: Βαγγελιώ, ο Κώστας, η Λυδία (εκτός αν κάποιος από μας μπορεί να έχει
λαπτοπ ώστε να μας παρακολουθήσει από το skype),Ελένη - Αργύρης, έχουν πει
σίγουρα ότι δεν θα μπορούν. Αν τυχόν κάτι αλλάξει και μπορείτε παιδιά θα
χαρούμε να σας δούμε.
Οι: Άλκης, Γιώτης, Αγαθή, Ηρώ. Αθηνά (έστω ότι ώρα μπορέσεις), Σώτος,
Παύλος, Όλγα, Ζωή, θεωρούμαστε σίγουροι. Αν τυχόν κάποιος το ακυρώνει ας το
πει από τώρα ώστε να δουμε πόσοι θα είμαστε εν τέλει και αν αξίζει να
βρεθούμε.
Οι σίγουροι είμαστε 9 άτομα περιμένουμε απάντηση από Ξάνθο και Δήμητρα τόσο
για αύριο όσο και γενικά :P
Ο Παντελής μας ανακοίνωσε πως έχεις κάποιες ενστάσεις και δυσκολίες στο
κατά πόσο τελικά θα μπορεί να είναι μέλος της μόνιμης συντακτικής ομάδας,
προβλέπεται η απαγωγή του και ο εξαναγκασμός να αλλάξει γνώμη.
Πρέπει να συζητήσουμε κατά κύριο λόγο τα νομικά θέματα και να πάρουμε
απόφαση πως θα κινηθούμε, τα οικονομικά δλδ με την συνδρομή μας, τις
χορηγίες που ήδη έχουμε και θα μπορούμε να πάρουμε λεφτά πριν την πρώτη
έκδοση και τις προβλέψεις για ένα επικείμενο γλέντι και όλα τα άλλα στα
πόσα λεφτά είμαστε και άρα πότε και πως μπορεί να είναι έτοιμο το πρώτο
περιοδικό, τα περί διαστάσεων και φύλλων, το τι προοδο έχει κάνει ο καθένας
μέχρι τώρα με το στήσιμο της στήλης του, τι χρειαζόμαστε γενικά από
γραφιστικής απόψεως για το περιοδικό. Τώρα κυρίως αυτά νομίζω, θα δούμε και
αύριο.
Παρακα΄λώ όσοι από αυτούς που θεωρούνται σίγουροι για αύριο
τυχόν δεν μπορούν να το πουν πολύ πολύ έγκαιρα και σε περίπτωση που
Δήμητρα και Ξάνθος δεν έρθετε αύριο στα θέματα που κληθήκαμε όλοι να
απαντήσουμε και να πουμε τη γνώμη μας παρακαλώ να απαντήσετε!!!
Αγάπη μονΑΧΑ

Στις 10 Δεκεμβρίου 2015 - 1:17 μ.μ., ο χρήστης <zoiioanto@xxxxxxxxxxxxxx>
έγραψε:

επίσης δεν είμαι καθόλου σίγουρη οτι για free press/εφημεριδα-κάπως δεν
χρειάζεται αφμ. σε κάθε περίπτωση, αν παίρνεις επίσημα χρήματα είτε ως
χορηγία είτε ως αντίτιμο, χρειάζεσαι αφμ και αντίστοιχα παραστατικά.
Quoting Sotos Katis <psyxhstostoma@xxxxxxxxx>:

Αγαπητά παιδιά,αδέρφια,συντρόφισσες κλπ

Δεν ξέρω κατά πόσο θα χαώσω τον ντουνιά με αυτό που θα πώ,αλλά βλέποντας
τα
νομικα ζητήματα κλπ, την σίγουρη προυπόθεση ύπαρξης ΑΦΜ εφόσον δεχόμαστε
χορηγίες κλπ και όλο αυτό το γραφειοκρατικό μπουρδούκλωμα που ενδέχεται να
αντιμετωπίσουμε, καταθέτω μία πρόταση. Δεν ξέρω άμα είναι επαναστατική ή
προβοκατόρικη εν τέλει,αλλά τι θα λέγατε το περιοδικό να γίνει εφημεριδάκι
δρόμου με σαφώς λιγότερα έξοδα. Όσο γνωρίζω το κόστος είναι σίγουρα
χαμηλότερο και θα μπορέσουμε να έχουμε το ίδιο αποτέλεσμα με μόνη διαφορά,
αυτή της αισθητικής του λεπτού φύλου. Οι προσωπικές οικονομικές θυσίες που
θα απαιτούνται θα είναι σαφώς μικρότερες, και το αποτέλεσμα θα είναι
ακριβώς το ίδιο,ελεύθερες ιδέες στο χαρτί. Το εγχείρημα μας θα είναι
τελείως ανεξάρτητο και δεν θα έχουμε τόσες έγνοιες πάνω στο λειτουργικό
της
έκδοσης.

Κράξτε ελεύθερα
Με αγάπη,
Σωτήρης

Στις 9 Δεκεμβρίου 2015 - 2:39 μ.μ., ο χρήστης Αλέξαρχος Ο Μέγας <
jimbananas89@xxxxxxxxx> έγραψε:

Λοιπόν παιδιά μου. Υπενθυμίζω για το θέμα της συνάντησης και της συνδρομής
έχουν τεθεί εξής:
Την ερχόμενμη Παρασκευή μπορούμε οι: Γιώτης, Άλκης, Αγαθή, Ηρώ, Αθηνά
(από
τις 7 και μετά αν κατάλαβα καλά), Σώτος, Παύλος, Όλγα

Δεν μπορούν: Βαγγελιώ, Κώστας, Λυδία (προφανώς αλλά μπορεί πιθανόν μέσω
skype ή κάτι τέτοιο) Ελένη-Αργύρης (τα παιδιά επειδή θα γράφουνε μαζί την
στήλη τους μετράω πάντα σαν έναν κατά κάποιο τρόπο αλλά για την παρασκευή
δεν μπορούν και οι δυο)

Όλοι οι προηγούμενοι οι μπορούντες και μη μπορούντες έχουν δώσει θετική
απάντηση και για το 10ευρω εκκίνησης (περιμένω μόνο τυπικά να συμφωνήσουν
100% Ελένη-Αργύρης που πρότεινα να δώσουν από 5 αφού τους μετράμε σαν
έναν
κατά κάποιο τρόπο όπως είπα) που σημαίνει ότι είμαστε θεωριτικά στα
110-120
(μολις πουν οριστικά οκ και τα παιδιά).

Θέση σε κάνένα από τα θέματα που έθεσα (που εκτός απο τη συναντηση και το
10ευρω ήταν και ενα προσχέδιο και προτάσεις για τις σελίδες κλπ) δεν
έχουν
πάρει ακόμα οι: Ζωή, Ξάνθος, Παντελής και Δήμητρα. Βέβαια επειδή και οι
τέσσερις ήταν στη πρώτη συνάντηση και ήταν θετικοί στο 10ευρω θεωριτικά
μπορώ να τολμήσω να πω πως είμαστε τότε συνολικά στα 150-160 αλλά δεν το
θεωρώ επίσημο επειδή θα ήθελα να πάρουμε την διαβεβαίωση γ αυτό εκ νέου.

Με όσους έχουμε ανταποκριθεί έως τώρα άμα βρεθούμε την Παρασκευή θα
είμαστε συνολικά 8 άτομα. 8 από τους 16 (που νομίζω ότι τόσοι είμαστε)
δεν
είναι πιστεύω αρκετοί για να πούμε ότι παίρνουμε αποφάσεις. Τώρα άμα
τυχόν
οι 4 που δεν έχετε πει κάτι προς το παρόν ανταποκριθείτε και πείτε ότι
μπορείτε την Παρασκευή πάμε στους 12 που τότε είναι πιστεύω
ικανοποιητικός
αριθμός αλλά επειδή μιλάμε για κάτι που είναι να γίνει σε δύο μέρες είναι
πολύ σημαντικό να έχουμε απάντηση σήμερα (εγώ με τον ρόλο του ενοχλητικού
που αποφάσισα να πάρω όταν θα διαβάζετε αυτό το mail τους τρεις ήδη θα
σας
έχω σπάσει τα νεύρα καθώς θα σας στείλω και προσωπικό μνμ στο φμπ, να με
αγαπάτε όμως). Γ΄αυτό εκ των προτέρων κάνω μια καινούργια πρόταση και λέω
να δούμε και την ρχόμενη Κυριακή σαν πιθανή μέρα συνάντησης αλλά μην
αρχίσουμε και λέμε όλοι αν μπορούμε. Συζητάμε την Κυριακή μόνο αν δεν
μπορούν οι υπόλοιποι τέσσερις την Παρασκευή. 'Απαξ και τα παιδιά πουν πως
δεν μπορούν τότε παρακαλώ πείτε αν μπορείτε την Κυριακή.

Κατά τα άλλα θέλω να πω πως εγώ προσωπικά είμαι ενθουσιασμένος απο όσα
προσχέδια έχω δει μέχρι τώρα, ειλικρινά είναι πανέμορφες όλες οι
δουλειές,
δεύτερον θέλω να πω πως το νομικό κομμάτι φαίνεται πως βάζει κάποιες
δυσκολίες αλλά παρακαλώ για ψυχραιμία και αισιοδοξία, δεν θα μας βάλει
κάτω
όλο αυτό, έτσι ή αλλιώς θα το ξεπεράσουμε σίγουρα.

Νομίζω αυτά....Αγάπη μονΑΧΑ

Στις 8 Δεκεμβρίου 2015 - 10:07 π.μ., ο χρήστης Sotos Katis <
psyxhstostoma@xxxxxxxxx> έγραψε:

Καλημέρα,καλημέρα..

Συγγνώμη που άργησα να απαντήσω,αλλά έλειπα στη Κρήτη και εκεί δεν
έπαιζε
πολύ ιντερνετάκης (sic)..
Λοιπόν για να δούμε..
1) Μέσα για τα 10 ευρώ
2) μέσα για παρασκευή στις 4 η ότι άλλη ώρα απογευματινή λόγω δουλειάς
3)προσχέδιο θα ετοιμάσω μέσα στην εβδομάδα
4) χορηγό έχω βρει και έχω ορίσει την τιμή στα 20 ευρώ ανα μήνα, παίζει
να βρω άλλον ένα
5)σελίδες θα χρειαστώ 2 και θα ορίσω ανάλογα την γραμματοσειρά.

Καλή αντάμωση
Σωτήρης

Στις 7 Δεκεμβρίου 2015 - 8:07 μ.μ., ο χρήστης athina micha <
athina_mi@xxxxxxxxxxx> έγραψε:

Με τη σειρα μου, γεια σας παιδια, εγω ειμαι η συναισθηματικη ψυχη της
υποθεσης, γραφω αρθρα τυπου "ανθρωπινων σχεσεων" , οπως ειναι προφανες
απο
μια πιο προσωπικη σκοπια, ανθρωπινα συναισθηματα, δεσμοι κλπ (ο,τι
φανταζεται ο καθενας)
1) μπορω για τα 10 ευρω, αρκει να το γνωριζω εγκαιρως, οχι μια μερα
πριν
2) η συναντηση παρασκευη 11 ειναι οκ, απλα εχω θεμα με την ωρα,
τελειωνω
την δουλεια 5 και θα ειμαι κεντρο κατα τις 7
3) δεν εχω καποιο προσχεδιο απο αποψη στησιματος, δεν τα παω καλα μ
αυτα
και ψαχνω βοηθεια για να ετοιμασω κατι, συν οτι βασιζομαι στα ΣΚ γιατι
καθημερινες δεν εχω καθολου περιθωριο. Παρ'ολα αυτα εχω καποιες ιδεες
για
το πρωτο κειμενο
4) απο χορηγους δεν εχω βρει κατι, εχω κατι στο μυαλο μου, αλλα
πιθανοτατα να θελει να δει κατι χειροπιαστο
5)νομιζω οτι ειναι οκ το Α4,δεν θα χρειαστω πανω απο 2
------------------------------

Date: Mon, 7 Dec 2015 05:08:41 +0200
Subject: [periodiko] Re: [periodiko] RE: [periodiko] Re: [periodiko]
Πρώτη επαφή
From: bso1058@xxxxxxxxxx
To: periodiko@xxxxxxxxxxxxx

Ξεχασα να ξανανεβασω το προσχεδιο.βουαλα
Στις 7 Δεκ 2015 4:25 π.μ., ο χρήστης "KONSTANTINOS RIGAS" <
bso1058@xxxxxxxxxx> έγραψε:

Καλημερα σε ολους!

Αν και εχω πει ηδη τα βασικα ας συμμετασχω ξανα και εγω μιας και εδωσε
το βημα ο αγαπητος μπανανας μας και στη συνεχεια ο φιλος
farawaytrip(δεν
θυμαμαι ονομα σορρυ!)

1) μεσα για τα 10ε

2) δεν μπορω για τη συναντηση

3) το προσχεδιο εμφανισιακα εστω θα το ανεβασω ξανα.θα ηθελα 2 σελιδες
Α4 τις οποιες αν δεν το γεμιζω ολοκληρο μεχρι τελους το πολυ να βαλω
καμια
φωτο ασπρομαυρη να γεμιζω τη μιση σελιδα

4) οσο μπορω ρωταω για χορηγους αλλα χλωμο μεχρι στιγμης,αν βρω κατι
επισημο θα ενημερωσω αμεσα.

5) για το που θα υπαρχει το περιοδικο μπορω να μιλησω στο αυτονομο
στεκι
κιλκις και στο στεκι μεταναστων θεσσαλονικης.δεν ξερω αν υπαρχει
περιπτωση
συνδρομης αν και αμφιβαλω.

6)Προσωπικα αυτο που θελω να κανω στην στηλη μου ειναι λιγο ρευστο.Η
αρχικη ιδεα ειναι να παιρνω αφορμη απο την επικαιροτητα και να κανω
μια
κριτικη(βγαλσιμο χολης) για τη συγχρονη κατασταση της κοινωνιας και ως
μορφης επιλογου μια εκδοχη του πως θα ηταν μια ιδεατη(σε διαφορετικες
αξιες
βασισμενη) κοινωνια.

Αυτα,και πολλα ηταν απο κινητο στο κωλοκρυο της ειδομενης.

Τα φιλια μου!
Στις 7 Δεκ 2015 1:49 π.μ., ο χρήστης "far a way trip trip" <
polimakria@xxxxxxxxxxx> έγραψε:

Γειά και χαρά!!
Καταρχήν χάρηκα πολύ που άνοιξα το μέηλ και ένιωσα μια κινητικότητα!
Πάνω σε αυτό που αριθμημένα και όμορφα έθεσε ο Άλκης,θα πω και γω..

1.Μέσα για 10ευρω

2.Σίγουρα χορηγός το τυπογραφείο μας με ένα 20άρικο μηνιαίως.
Άλλο 1 μαγαζάκι ισως βοηθήσει με λιγότερα φράγκα και επίσης έχω στα
υποψιν μου 2-3 ακόμη μα πιστευω πως σε αυτά θα πρέπει να έχω το
περιοδικό
στα χέρια μ,να τους το δείξω γιατί δεν έχω και την τόση οικειότητα..
Επίσης πέζουν αρκετοί 'αφανείς' χορηγοί (πρόσωπα)οι οποίοι θέλουν να
στηρίξουν το περιοδικάκι μας και θα δώσουν κατιτίς.

3.Η στήλη μ στο περίπου έχει σταλεί..

4.Θα χρειάζομαι μία σελίδα Α4 πιό σπάνια 2

5.Άμα το διαθέτουμε δωρεάν (που είναι και ο στόχος μας) και το γράφει
και απάνω δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα,αλλιώς όπως σωστά είχε πει η Ζωή
ακόμα και ελεύθερη συνεισφορά να γράφει υπάρχουν προβλήματα και
αλλάζει το
πανηγύρι μετά...
Άυριο θα φροντίσω να μάθω τις διαδικασίες αναλυτικά και βλέπουμε.

6.Παρασκευή 4 στον Λοξία είμαι και εγώ μέσα

Κάτι ακόμα που για μένα ίσως τελικά να είναι το σημαντικότερο και η
ουσία του εγχειρήματος..
Πήρα πάσα απο την Όλγα και απο την Λυδία και εξηγούμαι..Γιατί το
φτιάχνουμε όλο αυτό?Τι γίνεται εδω πέρα βρε παιδί μου..?χεχεχε..
Ας σκεφτούμε ατομικά γιατί συμμετέχουμε σε τούτο το εγχείρημα και (λέω
γω τώρα....:P) όποιος θελήσει,ας γράψει και 2-3 πραματάκια για την
πάρτη
του και όχι μόνο και ας τα στείλει εδω..Όλοι νομίζω θα θέλαμε να
νιώσουμε
τον καθε ένα και αυτό θα γίνεται και στην πορεία φυσικά..Επίσης,μια
τέτοια
τοποθέτηση απο όποιον το νιώσει,ίσως βοηθήσει και στην διαμόρφωση του
αρχικού κειμένου πχ...
Πόσο πιο όμορφα θα ταν να τα λέγαμε απο κοντά αυτα ολ τουγκέδερ αλλα τι
να κάνουμε πάλι καλά δε λες..

Καλη νύχτα και καλή εβδομάδα σε όλους!

'Άντε βρε Ηρώ στείλε τα να τα δούμε και μεις να πούμε....
χεχεχεχ