[periodiko] Re: [periodiko] RE: [periodiko] Re: [periodiko] Πρώτη επαφή

  • From: KONSTANTINOS RIGAS <bso1058@xxxxxxxxxx>
  • To: periodiko@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 7 Dec 2015 05:08:41 +0200

Ξεχασα να ξανανεβασω το προσχεδιο.βουαλα
Στις 7 Δεκ 2015 4:25 π.μ., ο χρήστης "KONSTANTINOS RIGAS" <
bso1058@xxxxxxxxxx> έγραψε:

Καλημερα σε ολους!

Αν και εχω πει ηδη τα βασικα ας συμμετασχω ξανα και εγω μιας και εδωσε το
βημα ο αγαπητος μπανανας μας και στη συνεχεια ο φιλος farawaytrip(δεν
θυμαμαι ονομα σορρυ!)

1) μεσα για τα 10ε

2) δεν μπορω για τη συναντηση

3) το προσχεδιο εμφανισιακα εστω θα το ανεβασω ξανα.θα ηθελα 2 σελιδες Α4
τις οποιες αν δεν το γεμιζω ολοκληρο μεχρι τελους το πολυ να βαλω καμια
φωτο ασπρομαυρη να γεμιζω τη μιση σελιδα

4) οσο μπορω ρωταω για χορηγους αλλα χλωμο μεχρι στιγμης,αν βρω κατι
επισημο θα ενημερωσω αμεσα.

5) για το που θα υπαρχει το περιοδικο μπορω να μιλησω στο αυτονομο στεκι
κιλκις και στο στεκι μεταναστων θεσσαλονικης.δεν ξερω αν υπαρχει περιπτωση
συνδρομης αν και αμφιβαλω.

6)Προσωπικα αυτο που θελω να κανω στην στηλη μου ειναι λιγο ρευστο.Η
αρχικη ιδεα ειναι να παιρνω αφορμη απο την επικαιροτητα και να κανω μια
κριτικη(βγαλσιμο χολης) για τη συγχρονη κατασταση της κοινωνιας και ως
μορφης επιλογου μια εκδοχη του πως θα ηταν μια ιδεατη(σε διαφορετικες αξιες
βασισμενη) κοινωνια.

Αυτα,και πολλα ηταν απο κινητο στο κωλοκρυο της ειδομενης.

Τα φιλια μου!
Στις 7 Δεκ 2015 1:49 π.μ., ο χρήστης "far a way trip trip" <
polimakria@xxxxxxxxxxx> έγραψε:

Γειά και χαρά!!
Καταρχήν χάρηκα πολύ που άνοιξα το μέηλ και ένιωσα μια κινητικότητα!
Πάνω σε αυτό που αριθμημένα και όμορφα έθεσε ο Άλκης,θα πω και γω..

1.Μέσα για 10ευρω

2.Σίγουρα χορηγός το τυπογραφείο μας με ένα 20άρικο μηνιαίως.
Άλλο 1 μαγαζάκι ισως βοηθήσει με λιγότερα φράγκα και επίσης έχω στα
υποψιν μου 2-3 ακόμη μα πιστευω πως σε αυτά θα πρέπει να έχω το περιοδικό
στα χέρια μ,να τους το δείξω γιατί δεν έχω και την τόση οικειότητα..
Επίσης πέζουν αρκετοί 'αφανείς' χορηγοί (πρόσωπα)οι οποίοι θέλουν να
στηρίξουν το περιοδικάκι μας και θα δώσουν κατιτίς.

3.Η στήλη μ στο περίπου έχει σταλεί..

4.Θα χρειάζομαι μία σελίδα Α4 πιό σπάνια 2

5.Άμα το διαθέτουμε δωρεάν (που είναι και ο στόχος μας) και το γράφει και
απάνω δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα,αλλιώς όπως σωστά είχε πει η Ζωή ακόμα
και ελεύθερη συνεισφορά να γράφει υπάρχουν προβλήματα και αλλάζει το
πανηγύρι μετά...
Άυριο θα φροντίσω να μάθω τις διαδικασίες αναλυτικά και βλέπουμε.

6.Παρασκευή 4 στον Λοξία είμαι και εγώ μέσα

Κάτι ακόμα που για μένα ίσως τελικά να είναι το σημαντικότερο και η ουσία
του εγχειρήματος..
Πήρα πάσα απο την Όλγα και απο την Λυδία και εξηγούμαι..Γιατί το
φτιάχνουμε όλο αυτό?Τι γίνεται εδω πέρα βρε παιδί μου..?χεχεχε..
Ας σκεφτούμε ατομικά γιατί συμμετέχουμε σε τούτο το εγχείρημα και (λέω γω
τώρα....:P) όποιος θελήσει,ας γράψει και 2-3 πραματάκια για την πάρτη του
και όχι μόνο και ας τα στείλει εδω..Όλοι νομίζω θα θέλαμε να νιώσουμε τον
καθε ένα και αυτό θα γίνεται και στην πορεία φυσικά..Επίσης,μια τέτοια
τοποθέτηση απο όποιον το νιώσει,ίσως βοηθήσει και στην διαμόρφωση του
αρχικού κειμένου πχ...
Πόσο πιο όμορφα θα ταν να τα λέγαμε απο κοντά αυτα ολ τουγκέδερ αλλα τι
να κάνουμε πάλι καλά δε λες..

Καλη νύχτα και καλή εβδομάδα σε όλους!

'Άντε βρε Ηρώ στείλε τα να τα δούμε και μεις να πούμε....
χεχεχεχ