[periodiko] RE: [periodiko] RE: [periodiko] RE: [periodiko] απορια για διαστασεις

  • From: far a way trip trip <polimakria@xxxxxxxxxxx>
  • To: "periodiko@xxxxxxxxxxxxx" <periodiko@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 6 Dec 2015 02:44:32 +0200

Έγινε Κώστα,όλα καλά,αυτό που λες,αρκεί να ενημερώνουμε εγκαίρως.καλά τρεξίματα
κιόλας..
Παυλάρα όπως καταλαβένεις φίλε,αμα έχεις πράμα να γράψεις βάλε και 2 Α4,δε
τσιγκουνευόμαστε,χεχεχε!Με τη γραματοσειρά,όπως σου κάτσει καλά.Εγω έβαλα 10άρα
,αλλα είναι ανάλογα και τι γραμματοσειρά θα επιλέξεις..

From: pavlosthess@xxxxxxxxxxx
To: periodiko@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [periodiko] RE: [periodiko] RE: [periodiko] απορια για διαστασεις
Date: Sun, 6 Dec 2015 02:12:26 +0200

Δυο η ενα Α4? Κ γραμματοσειρα 12?

From: polimakria@xxxxxxxxxxx
To: periodiko@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [periodiko] RE: [periodiko] απορια για διαστασεις
Date: Sat, 5 Dec 2015 20:48:51 +0200

Γειά σου Παυλάρα!Όπου θες ετοίμασέ το,εγω πρότεινα το word γιατί είναι σχετικά
απλό και με βόλεψε.Τώρα για την διάσταση,ότι πουν οι περισσότεροι..Μέχρι
στιγμής,3-4 νομίζω και εγώ μαζί είπαμε για Α4,οι υπόλοιποι δεν εξέφρασαν ακόμη
γνώμη.Δούλεψε το και συ να δεις πώς σε βολεύει.
Χαιρετισμούς!!

From: pavlosthess@xxxxxxxxxxx
To: periodiko@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [periodiko] απορια για διαστασεις
Date: Sat, 5 Dec 2015 19:07:55 +0200

λοιπον παιδια, μια ερωτηση για να τα διασαφηνισουμε λιγο τα πραγματα. εμεις το
κειμενο μας θα το ετοιμασουμε στο word? και αν ναι, σε τι? σε Α4, Α5?