[pediatri] zk z genetiky 25.1.

  • From: "Petra Macková" <258296@xxxxxxxxxxxx>
  • To: pediatri <pediatri@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 13 Jan 2012 20:51:53 +0100

Milí spolužáci :)

Mám na vás prosbu. 25.1. mám ve 12.00 zk ze stomatologie a ve 13.00 z
genetiky. Chtěla jsem se zeptat, jestli náhodou někdo z vás nemá genetiku ten
samý den o hoďku pozdějc, ve 2, a nevyměnil by si to se mnou... Já si totiž
genetiku na dřívější termín přehodit nemůžu, protože mám 16.1. farmu a
"nejpozdější" volný termín po ní je 19.1.

Jestli by se náhodou někdo našel a byl by ochotný si to vyměnit, tak budu moc
vděčná.

Hezký víkend všem,
Peťa
a upravit svoje nastaveni prijimáni a odesilani zprav.