[pb007-projekt] Re: projekt

  • From: Michal Rentka <michalrentka@xxxxxxxxx>
  • To: pb007-projekt@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 10 Oct 2011 10:01:04 +0200

vacsine vyhovuje streda o 18 vecer takze navrhujem dalsie stretko v tento cas,
poriesime tie diagramy spravime teda druhu ulohu a na cviku ked tam budeme
vsetci sa dohodneme kedy bude moct kazdy ist na dalsie stretnutie
takze uvidime sa v stredu o 18 na FI v pc miestnosti a bude sa riesit druha
uloha